Web Analytics
Mod de livrare

Mod de livrare

 LIVRAREA

1.Termenul de livrare

Termenul de livrare pentru produsele aflate in stoc este de 24-48 ore,iar la produsele disponibile la comanda termenul este de maxim 10 zile lucratoare

2.În caz de preluare cu ramburs

Toate comenzile sunt procesate doar în zilele lucratoare (Luni-Sambata).

Comanda va fi livrata în ziua fixata cu ocazia confirmarii comenzii.

Pentru confirmarea comenzii va vom contacta, în cel mult 48 de ore dupa plasarea comenzii, pe numarul de telefon furnizat în comanda.

Va rugam, sa furnizati o adresa valida la care curierul va gasi cu siguranta o persoana indreptatita sa preia coletul.

Comenzile confirmate inainte de ora 16:00 (luni-vineri), vor fi expediate în ziua respectiva si livrate la destinatie în 24 - 48 de ore în zilele lucratoare.

Comenzile confirmate dupa ora 16:00 vor fi expediate in ziua urmatoare de lucru si livrate la destinatie în doua zile.

Duminica nu se fac livrari.

În caz de deteriorare vizibila a marfii, ori în cazul în care cantitatea sau calitatea difera de ceea ce Dvs. ati comandat, va rugam nu preluati ci s-o returnati prin curier. În asemenea cazuri va vom contacta în scopul revizuirii greselii.

Datele obtinute de la clientii nostri vor fi gestionate confidential si vor fi  folosite numai în scopul îndeplinirii serviciilor. 

3. Costurile de livrare

  • Pentru categoriile, "Anvelope", "Anvelope moto", "Oferta jante", "Roti coplet echipate" si "Nou!Configurator jante":

                                                 -la comanda cu un singur produs- 25 lei/cost transport;

                                                - la doua sau mai multe produse- 20 lei pentru fiecare produs, ex. 3 produse x 20lei/buc = 60 lei/cost transport.
  • Pentru categoria "Accesorii roti", 35lei/comanda.            

MPORTANT ! IMPORTANT ! Localitatea livrarii trebuie sa fie in aria de acoperire  Dragon Star sau Fan Curier, fara km suplimentari(Km exteriori se factureaza suplimentar).

Aici gasiti listele de acoperire: 

             - Dragon Star: http://curierdragonstar.ro/locatii/

             - Fan Curier:   https://www.fancourier.ro/acoperire/   

4.Intarzierile de livrare

Durata de livrare este de circa 2 – 10 zile lucratoare si este doar informativa. O data limita de livrare este precizata clientului in momentul confirmarii comenzii sale. Aceasta data limita este de 3 saptamani dupa incasarea platii. Depasirea duratei informative nu angajeaza responsabilitatea societatii Autoteile SRL pentru despagubiri, dobanda sau alte costuri. Obligatiile contractuale vor fi indeplinite in maxim 30 de zile de la data la care consumatorul a trimis comanda, cu exceptia cazului in care partile au convenit altfel.

5.Aviz de prezentare

Livrarea produselor comandate este asigurata de catre un livrator mandatat de Autoteile SRL. In caz de absenta a clientului in ziua livrarii, livratorul este obligat sa contacteze clientul pentru a stabili de comun acord o noua intalnire. Clientul trebuie sa ia legatura cu livratorul pentru a intra in posesia produselor in maximum 5 zile dupa prima prezentare a livratorului la adresa de livrare. Dupa expirarea acestui termen de 5 zile, produsele vor fi automat returnate de catre livrator societatii Autoteile SRL.

Costurile de retur vor fi facturate clientului si deduse din suma de rambursat pentru comanda sa.

6.Livrare partiala

In caz de produse lipsa la livrare, aceasta neconcordanta va fi specificata in scris pe documentul de transport al livratorului. Prin urmare, clientul dispune de o perioada de 7 zile pentru a informa serviciul Call Center al societatii Autoteile  SRL despre aceste observatii la livrare; aceasta informare se va face prin e-mail, telefon sau scrisoare recomandata si va fi adresata societatii Autoteile SRL, Loc. Craiova , Jud. Dolj, Str. Caracal, Nr.83,Bl 28,Sc C,Ap 3, Cod Postal 200542. Autoteile  SRL se angajeaza sa trimita in cel mai scurt timp produsele lipsa din comanda.

IMPORTANT !In caz de lipsa de observatii pe documentul de transport al livratorului, nu va fi acceptata nici o reclamatie nici de catre livrator si nici de catre SC Autoteile SRL.
 

7. Produse deteriorate la livrare
 

In caz de livrare a unui produs deteriorat clientul are obligatia de a intocmi un proces verbal de constatare impreuna cu agentul livrator ,in doua exemplare si sa pastreze unul.
 

8.Pierderile de colete
 

Daca in termen de 2 zile dupa expedierea comenzii de catre Autoteile SRL livrarea nu a fost facuta, clientul trebuie sa informeze prin telefon, fax sau e-mail serviciul Call Center al SC Autoteile  SRL. SC Autoteile  SRL va adresa o reclamatie livratorului pentru a afla motivul intarzierii livrarii.
Pot fi mai multe cauze :
•    livratorul nu gaseste adresa de livrare sau nu o mai are; in aceste conditii SC Autoteile SRL va retransmite livratorului coordonatele de livrare si coletul va fi livrat in 48-72 de ore.
•    coletul nu este de gasit sau a fost livrat la o adresa gresita si prin urmare, livratorul deschide o ancheta care poate sa dureze pina la 10 zile ; in consecinta, daca coletul este gasit el va fi directionat catre destinatar, iar daca coletul este declarat pierdut atunci SC Autoteile SRL va face o noua livrare sau va rambursa comanda, in functie de dorinta clientului.